Friday, June 12, 2009

Graduation Result

Hari ini telah terjawab lah sudah semua persoalan tentang persoalan kesahihan firasat-firasat aku semalam, mimpi yang membelenggu dan secagai nya. setelah sekian lm bertungkus lumus berusaha gigih untuk log in ke student portal uitm......akhirnya telah berjaya la jugak aku masuk untuk mendapatkan jawapan bagi keputusan akhir peperiksaan aku dan penentu sama ada aku akan menamatkan pengajian aku di peringkat diploma atau sebalik nya itu lah takdirnya....huhuhuhuu


beginilah takdirnya:

ACCOUNTING II (ACC 164) = C+
ENGLISH FOR OCCUPATIONAL PURPOSES (BEL 300) = A-
MACROECONOMICS (ECO 211) = B
CURRENT ISSUES IN MALAYSIA (PAD 230) = B
GPA untuk sem ini adalah 3.00 shj.
inilah keputusan nya. ALHAMDULLILAH walaupun ianya tak la secermerlang sebelumnya tetapi aku sangat bersyukur kerana aku telah lulus semua subjek. ini bermakna juga ak akan meneruskan perjalanan aku sebagai seorang pelajar ke peringkat seterusnya.
buat semua kenalan di UiTM yang mendapat keputusan cemerlang dan berjaya mendapat anugerah dekan (DL) TAHNIAH aku ucapkan...
Allah pasti akan beri kejayaan kepada mereka yang berhak mendapatkannya..teruskanlah berusaha..sampai berjumpa lagi...InsyaAllah...

8 comments:

adyrunteam said...

conratz 2 u 2...apa plan pas ni?smbg bas ke? pray 4 me dpt amek mass comm k....c u...pas ni kat s.alm ek? meh la visit saya kat p.jay...hehe....tata

Anonymous said...

CONGRATULATION my dear..:)

Anonymous said...

hidup takkan nye selalu berada di atas & juge tak selalunye berada di bawah sayang...

berjaya tak bererti kejyaan selama di miliki....

kesedihan takkan selama nye menuntut air mata terkadang2 ianye membawa bahagia yg berkekalan...

TAHNIAH!!!!!!

Anonymous said...

hey come on..u r great...still graduate with 3 pointer rite?? that's kewl gurl..

so, when u'll b at KL? missed u gurl..great leisure time with u...miss that..YEAY!!!!

aCe+ said...

congrats. u lux in life after diploma.ahaks

F-I-Q-O said...

congrats shu.

Anonymous said...

congrats shu..:)

sHuHaDa said...

ady : tq ady..:) yup i sambung degree...bachelor in science admin...insyaallah visit u later dear...hehehehe

anonymous : thanx dear..u 2..congrates :)

anonymous : life is all about fair pal..thanx.

anonymous :insyaallah i'll be there for very soon..just wait for me..huhuhu thanx..

ace : thanx adam. luck u 2.

fiqo : thanx hafiq.. glad u r here..thanx 4 the visit..:)

anonymous : thanx..congrates u 2.