Wednesday, June 10, 2009

Me & HaZiQ

First of all i apologize to all my reader coz not upadate my blog. I'm quite buzy lately handling few thing. Today i'm not really well. i got fever + flu + caugh ++ man more. Today morning i went to hospital for a chek up. so nothing much that i can do today. I'm living alone coz my family went to Kg Paya Kemunting attend for my relatives weeding ceremony. later i'll update what was happened to me few days ago.

Haziq adalah sepupu aku yang berusia 2 tahun. sekarang aku sedang menunggu keputusan final examination aku yang merangkap semester terakhir aku. hampir sebulan telah berlalu. tidak dinafikan banyak perkara yang telah diselesaikan dan sedang di selesaikan dalam masa sebulan itu. di kalapangan masa yang ada aku banyak meluangkan masa dengan haziq. terkadang kala aku akan join kawan2 aku untuk gathering jugak. bergantung kepada kelapangan yang ada.
Me and Haziq dekat rumah mak su di suatu petang yang hening.

Me and Haziq dekat Villa Puteri Alia, Bandar Darul Aman, Jitra.

same as above. (baju sama okey)

Me and haziq menikmati keindahan senja malam di pantai Kuala Perlis.
our trip to Batu Ferringhi, Pulau Pinang.

same as the above.


same as the above.



haziq di atas Feri menuju ke Pulau Pinang..huhuhu time nie dia takot sungguh.hehehe so tak dapat la nak amik gambar bnyk2.

haziq dekat rumah Tok (nenek) aku.

setiap petang sekiranya aku berada di alor star, kedah aku akan meluangkan masa untuk bersama-sama dengan haziq. well, kids bring me a lot of joy as the way we appreciate them.
<>

2 comments:

Anonymous said...

ur naive smiling face leave impression in my....so sweat..g bercuti dgn baby haziq ek..nak ikot!

sHuHaDa said...

thanx