Sunday, May 17, 2009

SeLaMaT PeNGaNTiN BaRu BUAT SHaRiFaH FaRaHaH

16 mei 2009 adalah hari bahagia Sharifah Farahah binti Abdul Rahman (kak pah). kak pah adalah kakak senior di SMKTAM dulu dan Kak Pah jugak adalah kakak kepada kawan baik aku sejak dari bangku sekolah rendah lagi iaitu dari tahun satu (1993) sehinggalah sekarang dan selamanya iaitu APIT.
Bagi meraikkan dan memeriahkan lagi hari bahgia dua mempelai ini, aku dan rakan-rakan turut meluangkan masa seharian untuk bersama-sama dengan Apit dan keluarga meraikan tetamu dan memeriahkan lagi suasana majlis. Di samping itu juga di kesempatan ini kami gunakan untuk bertemu dan berkumpul bertanyakan khabar dan bergurau senda. Terubat la rindu di hati. Aku sebelum ini sangat merindu Apit sebabnya dah lama sangat tak jumpa dan mendap khabar berita. adalah lebaih kurang 2 ke 3 bulan macam tu la. tapi Alhamdulillah baru2 nie Apit menghubungi aku semula. :)

(dari kanan syahmi,amali,dd,aku and nazrul)


dari kanan shuhada (aku), Apit, Amali dan Nazrul

same jer mcm di atas tadi cuma di tambah dengan Hamzani @ DD jer

time ni pengantin bz so aku di gandingkan dgn Nazrul jadi pengantin ganti jap. layan jer la bebudak nie nak bersesi plak. kenang-kenangan kate nyer.

me and my best friend Apit..:)

Buat Kak Pah dan suami Selamat Pengantin Baru dan semoga berbahagia selamanya Amin.

SeLaMaT PeNGaNTiN BaRu:)

6 comments:

Anonymous said...

B u kawen tak jemput I??? how dare u?

sHuHaDa said...

elfy : bkn i la elfy.. tapi kakak kwn i la..kalau i nak kawin nnnt 4 sure la u jd 1st guest g i akn jemput...

Anonymous said...

hahahaha i know...muaxxxxhahaha

Anonymous said...

buat shuhada dan kwn2..selamat berbahagia...hehehehe

-V-

sHuHaDa said...

buat V plak tq very much:)

Unknown said...

Assalamualaikum, syuhada ada contact ngan apit lg x? Kalau ada fb dia boleh bagi kak ckin tak? Kak dah lama lost contact ngan depa lepas habis ja kenduri kak faraha dulu..rindu sangat kat dia